سبد سفارشات شما
|
سوالات متداول
* ثبت و پیگیری سفارش *
1. دوست دارم از یاسی بیزنا خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن
باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت شرکتها، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی
یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه
تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد
آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان
قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت شرکتها با کلیک روی نماد
از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین شرکتها با بیش از 8 سال سابقه فعالیت و تحویل
موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی
از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان،
نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده اند. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را
ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد یاسی بیزنا استفاده کنید.
2. آیا برای خرید از یاسی بیزنا ، باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: خیر نیازی به عضویت در سایت نیست از این رو اطلاعات شما ایمن خواهد ماند.
3. آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
4. آیا میتوانم برای شخص دیگری از یاسی بیزنا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش انجام می
شود در این زمان آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
5. آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت شرکتها با وضعیت
موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
6. میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد
خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت
سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد
پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
7. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با شرکت تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق
سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.
8. میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: بله در صورتی که به هر دلیل در ثبت اینترنتی مشکل داشتید می توانید برای ثبت سفارش خود
با شماره بنده یا شرکت تماس بگیرید.
* کالاهای عرضه شده در یاسی بیزنا *
1. کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ: گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از
کالاها در وب سایت شرکت به "ناموجود" تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن
نیست، با این حال شرکت تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.
2. آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت شرکتها با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار شرکت
موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی
نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از
کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در
این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن
کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
3. آیا تعداد خرید از یک کالا در یاسی بیزنا محدودیتی دارد؟
پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا وجود ندارد.
* پرداخت *
1. مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ: همگی کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو
شبکه شتاب در سایت شرکتها ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
همچنین شما مشتری عزیز میتوانید مبلغ کالا را پس از تحویل کالا درب منزل پرداخت به مامور پست
پرداخت نمایید.
2. با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت یاسی بیزنا،
هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان،
پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و
معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران
زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در
شبکه شتاب فعال هستند.
3. آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیتهایی دارد؟
پاسخ: بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود
ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان شرکتها به مشتری اعلام خواهد شد.
4. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در
این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود
بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت
پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف
شود.
5. آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
6. آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، شرکتها از پذیرش هر گونه چک بانکی معذورند.
7. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت یاسی بیزنا و شرکتهای مرتبط ، ایمن است؟
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای
خرید از یاسی بیزنا، که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر
را رعایت فرمایید:
- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل
امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود
مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. - برای
ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
* ارسال سفارشات *
1. سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: در سرتاسر کشور سفارشها با پست پیشتاز و سفارشی ارسال می شوند.
2. هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد
خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
3. آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: روز وساعت تحویل را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
4. پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت
است.
5. میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به شرکتها به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: از آنجا که شرکتها فروشگاه اینترنتی هستند و یکی از اهداف آنها کاهش دادن سفرهای درون
شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل شرکت امکانپذیر نیست.
6. سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
پاسخ: همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل
پردازش سفارشات میشوند.
7. آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا سفارشی، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20
رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir/ همچنین برای رهگیری
سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده میتوانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.
* گارانتی *
1. اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریدهام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: طی قرارداد بین شرکتها و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ
فاکتور فروش شرکت محاسبه میشود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی
نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی
نبوده و با ارائه فاکتور فروش خود میتوانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.
2. میتوانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر
* خدمات پس از فروش *
1. اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی
باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)
2. اگر کالایی که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)
* فروش ویژه *
1. محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه قرار میگیرند؟
آیا از قبل میتوان باخبر شد؟
پاسخ: امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه را کارشناسان شرکتها با در نظر گرفتن فاکتورهای
مختلفی بررسی میکنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت ویژه، امکان اعلام آن از قبل
وجود ندارد.
2. آیا میتوانم کالایی را که قبلاً در طرح فروش ویژه عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط
وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟
پاسخ: طرح فروش ویژه چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها
چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفتانگیز ثبت کنید و پس از آن قیمتها به حالت
اول برمیگردند.
3. آیا میتوانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد
خریداری کنم؟
پاسخ: به دلیل اینکه طرح فروش ویژه یک طرح تشویقی خرید است،شرکت تعهدی در قبال سفارشهای
تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگیهای لازم با
مشتری انجام خواهد شد.
4. اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد ویژه و با قیمتی پایینتر
عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه میشود؟
پاسخ: پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود
دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.
* قیمت *
1. آیا قیمت محصولات در سایت یاسی بیزنا به روز هستند؟
پاسخ: بله، شرکتها به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
2. آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ: بله در صورت خرید در تعداد بالا با تماس با شرکت می توانید از تخفیف بهرمند شوید.
3. آیا قیمتهاییاسی بیزنا نسبت به بازار ارزانتر است؟
پاسخ: سیاست قیمت گذاری در شرکتها مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده
است. به طور کلی قیمتها در یاسی بیزنا کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از سایت برای
مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در یاسی بیزنا قیمتهای خرده فروشی
است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است
و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند.
سیاست قیمت گذاری در یاسی بیزنا منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور
قیمتها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده
است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند. با در نظر گرفتن
امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه شرکتها از قبیل "فروش ویژه" و سایر سرویسهای
ارزش افزوده سطح قیمتها در سایت بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.
4- آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت
شده تغییر کند؟
پاسخ: در صورتی که قیمت کالایی پس از ثبت سفارش کاهش یابد، سفارش به روز رسانی و قیمت
جدید اعمال میشود.
1. دوست دارم از یاسی بیزنا خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن
باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت شرکتها، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی
یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه
تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد
آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان
قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت شرکتها با کلیک روی نماد
از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین شرکتها با بیش از 8 سال سابقه فعالیت و تحویل
موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی
از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان،
نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده اند. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را
ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد یاسی بیزنا استفاده کنید.
2. آیا برای خرید از یاسی بیزنا ، باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: خیر نیازی به عضویت در سایت نیست از این رو اطلاعات شما ایمن خواهد ماند.
3. آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
4. آیا میتوانم برای شخص دیگری از یاسی بیزنا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش انجام می
شود در این زمان آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
5. آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت شرکتها با وضعیت
موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
6. میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد
خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت
سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد
پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
7. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با شرکت تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق
سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.
8. میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: بله در صورتی که به هر دلیل در ثبت اینترنتی مشکل داشتید می توانید برای ثبت سفارش خود
با شماره بنده یا شرکت تماس بگیرید.
* کالاهای عرضه شده در یاسی بیزنا *
1. کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ: گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از
کالاها در وب سایت شرکت به "ناموجود" تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن
نیست، با این حال شرکت تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.
2. آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت شرکتها با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار شرکت
موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی
نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از
کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در
این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن
کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
3. آیا تعداد خرید از یک کالا در یاسی بیزنا محدودیتی دارد؟
پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا وجود ندارد.
* پرداخت *
1. مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ: همگی کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو
شبکه شتاب در سایت شرکتها ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
همچنین شما مشتری عزیز میتوانید مبلغ کالا را پس از تحویل کالا درب منزل پرداخت به مامور پست
پرداخت نمایید.
2. با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت یاسی بیزنا،
هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان،
پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و
معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران
زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در
شبکه شتاب فعال هستند.
3. آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیتهایی دارد؟
پاسخ: بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود
ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان شرکتها به مشتری اعلام خواهد شد.
4. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در
این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود
بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت
پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف
شود.
5. آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
6. آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، شرکتها از پذیرش هر گونه چک بانکی معذورند.
7. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت یاسی بیزنا و شرکتهای مرتبط ، ایمن است؟
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای
خرید از یاسی بیزنا، که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر
را رعایت فرمایید:
- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل
امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود
مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. - برای
ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
* ارسال سفارشات *
1. سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: در سرتاسر کشور سفارشها با پست پیشتاز و سفارشی ارسال می شوند.
2. هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد
خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
3. آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: روز وساعت تحویل را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
4. پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت
است.
5. میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به شرکتها به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: از آنجا که شرکتها فروشگاه اینترنتی هستند و یکی از اهداف آنها کاهش دادن سفرهای درون
شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل شرکت امکانپذیر نیست.
6. سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
پاسخ: همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل
پردازش سفارشات میشوند.
7. آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا سفارشی، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20
رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir/ همچنین برای رهگیری
سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده میتوانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.
* گارانتی *
1. اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریدهام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: طی قرارداد بین شرکتها و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ
فاکتور فروش شرکت محاسبه میشود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی
نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی
نبوده و با ارائه فاکتور فروش خود میتوانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.
2. میتوانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر
* خدمات پس از فروش *
1. اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی
باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)
2. اگر کالایی که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)
* فروش ویژه *
1. محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه قرار میگیرند؟
آیا از قبل میتوان باخبر شد؟
پاسخ: امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه را کارشناسان شرکتها با در نظر گرفتن فاکتورهای
مختلفی بررسی میکنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت ویژه، امکان اعلام آن از قبل
وجود ندارد.
2. آیا میتوانم کالایی را که قبلاً در طرح فروش ویژه عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط
وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟
پاسخ: طرح فروش ویژه چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها
چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفتانگیز ثبت کنید و پس از آن قیمتها به حالت
اول برمیگردند.
3. آیا میتوانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد
خریداری کنم؟
پاسخ: به دلیل اینکه طرح فروش ویژه یک طرح تشویقی خرید است،شرکت تعهدی در قبال سفارشهای
تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگیهای لازم با
مشتری انجام خواهد شد.
4. اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد ویژه و با قیمتی پایینتر
عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه میشود؟
پاسخ: پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود
دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.
* قیمت *
1. آیا قیمت محصولات در سایت یاسی بیزنا به روز هستند؟
پاسخ: بله، شرکتها به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
2. آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ: بله در صورت خرید در تعداد بالا با تماس با شرکت می توانید از تخفیف بهرمند شوید.
3. آیا قیمتهاییاسی بیزنا نسبت به بازار ارزانتر است؟
پاسخ: سیاست قیمت گذاری در شرکتها مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده
است. به طور کلی قیمتها در یاسی بیزنا کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از سایت برای
مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در یاسی بیزنا قیمتهای خرده فروشی
است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است
و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند.
سیاست قیمت گذاری در یاسی بیزنا منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور
قیمتها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده
است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند. با در نظر گرفتن
امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه شرکتها از قبیل "فروش ویژه" و سایر سرویسهای
ارزش افزوده سطح قیمتها در سایت بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.
4- آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت
شده تغییر کند؟
پاسخ: در صورتی که قیمت کالایی پس از ثبت سفارش کاهش یابد، سفارش به روز رسانی و قیمت
جدید اعمال میشود.