سبد سفارشات شما
|
مزایای خرید اینترنتی
مزایای خرید اینترنتی در مقایسه با خرید از بازار سنتی :
1-حق انتخاب :
مشتریان اینترنتی دارای قدرت انتخاب بالایی در طیف وسیعی از فروشگاه های اینترنتی هستند .
کاربران اینترنتی محدود به انتخاب فروشگاه های محلی نیستند و می توانند کالای مورد نیاز خود را از
دورترین فروشگاه اینترنتی تهیه نمایند . در حال حاضر با توجه به افزایش روند خرید اینترنتی ،
خریداران اینترنتی نگرانی زیادی برای انتخاب فروشگاه اینترنتی مطمئن نیستند ، با مقایسه ای که
در کوتاه ترین زمان می توانند انجام دهند به راحتی می توانند گزینه ی مناسب را انتخاب نمایند و از
طرفی نیز فروشگاه های اینترنتی به منظور جلب رضایت مشتری و تبدیل مشتری یه یک مشتری
همیشگی ، استاندارد های لازم را رعایت می کنند .
2-افزایش قدرت خرید :
تنها با چند کلیک و صرف چند ثانیه ، مشتری می تواند محصولات شما را ببیند ، مقایسه کند و به
سبد خرید خود اضافه کند . بدون صرف زمان و هزینه های رفت و آمد ، جای پارک ماشین و ... خرید
اینترنتی انجام خواهد شد . این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث افزایش توان خرید
مشتریان می شود .
در خرید سنتی فرد باید زمانی زیادی را صرف گشتن و انتخاب محصول خود در فروشگاه های
مختلف و مقایسه آنها باهم بکند که به غیر از اینکه بسیارزمانبر می باشد یکسری هزینه های
جانبی رفت و آمد نیز دارد.
3-دسترسی بیشتر به خدمات و محصولات :
با توجه به اینکه هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی برای فروشگاه اینترنتی وجود ندارد ، هم برای
صاحبان فروشگاه اینترنتی و هم برای خریداران اینترنتی این یک مزیت محسوب می شود . مشتریان
در هر نقطه ی مکانی و زمانی با دسترسی به آدرس اینترنتی فروشگاه محصول خود را انتخاب
نموده و خرید می کنند . فروشگاه اینترنتی امکان خرید را در طول 24 ساعت روز، 7 روز هفته و 365
روز سال فراهم می کند. در حالی که به ندرت می توانید فروشگاهی را پیدا کنید که 24 ساعته در
طول تمام هفته باز باشد. فروشگاه اینترنتی این امکان را فراهم کرده و به خریدار اجازه می دهد تا به
صورت آزادانه در هر زمان که می خواهد به خرید بپردازد.
4-عدم وجود صف
با فروشگاه اینترنتی این مشکل نیز برطرف می شود. در هنگام خرید اینترنتی هیچ گونه صف طولانی
برای خرید کالای مورد نظر شما وجود ندارد. تمام فروشگاه های اینترنتی با ویژگی های سفارش
شخصی منحصر به فرد برای خرید طراحی شده اند.
1-حق انتخاب :
مشتریان اینترنتی دارای قدرت انتخاب بالایی در طیف وسیعی از فروشگاه های اینترنتی هستند .
کاربران اینترنتی محدود به انتخاب فروشگاه های محلی نیستند و می توانند کالای مورد نیاز خود را از
دورترین فروشگاه اینترنتی تهیه نمایند . در حال حاضر با توجه به افزایش روند خرید اینترنتی ،
خریداران اینترنتی نگرانی زیادی برای انتخاب فروشگاه اینترنتی مطمئن نیستند ، با مقایسه ای که
در کوتاه ترین زمان می توانند انجام دهند به راحتی می توانند گزینه ی مناسب را انتخاب نمایند و از
طرفی نیز فروشگاه های اینترنتی به منظور جلب رضایت مشتری و تبدیل مشتری یه یک مشتری
همیشگی ، استاندارد های لازم را رعایت می کنند .
2-افزایش قدرت خرید :
تنها با چند کلیک و صرف چند ثانیه ، مشتری می تواند محصولات شما را ببیند ، مقایسه کند و به
سبد خرید خود اضافه کند . بدون صرف زمان و هزینه های رفت و آمد ، جای پارک ماشین و ... خرید
اینترنتی انجام خواهد شد . این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث افزایش توان خرید
مشتریان می شود .
در خرید سنتی فرد باید زمانی زیادی را صرف گشتن و انتخاب محصول خود در فروشگاه های
مختلف و مقایسه آنها باهم بکند که به غیر از اینکه بسیارزمانبر می باشد یکسری هزینه های
جانبی رفت و آمد نیز دارد.
3-دسترسی بیشتر به خدمات و محصولات :
با توجه به اینکه هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی برای فروشگاه اینترنتی وجود ندارد ، هم برای
صاحبان فروشگاه اینترنتی و هم برای خریداران اینترنتی این یک مزیت محسوب می شود . مشتریان
در هر نقطه ی مکانی و زمانی با دسترسی به آدرس اینترنتی فروشگاه محصول خود را انتخاب
نموده و خرید می کنند . فروشگاه اینترنتی امکان خرید را در طول 24 ساعت روز، 7 روز هفته و 365
روز سال فراهم می کند. در حالی که به ندرت می توانید فروشگاهی را پیدا کنید که 24 ساعته در
طول تمام هفته باز باشد. فروشگاه اینترنتی این امکان را فراهم کرده و به خریدار اجازه می دهد تا به
صورت آزادانه در هر زمان که می خواهد به خرید بپردازد.
4-عدم وجود صف
با فروشگاه اینترنتی این مشکل نیز برطرف می شود. در هنگام خرید اینترنتی هیچ گونه صف طولانی
برای خرید کالای مورد نظر شما وجود ندارد. تمام فروشگاه های اینترنتی با ویژگی های سفارش
شخصی منحصر به فرد برای خرید طراحی شده اند.